Emilio Pizarro, l'alteritat encarnada en una persona normal i corrent



Emilio Pizarro és un mataroní pare dels Salesians, membre de la seva AMPA, que també col·labora amb l'AE Boet de Mataro, després de haver estat 30 anys amb l'Handbol Mataró. Ell és un dels molts mataronins que comparteixen el seu temps amb els altres. Que ajuden a lluitar per l’equitat i contra l’exclusió, cada dia. Emilio Pizarro és el ciutadà anònim que aquest mes personifica el valor que treballa el projecte Mataró, ciutat de valors, l’alteritat. Ja sabeu que aquesta és una iniciativa que impulsen conjuntament l'Ajuntament de Mataró i la Revista "Valors" i treballa cada mes un valor diferent.

Es dóna la circumstància que vaig ser jo mateix, amb els meus limitats coneixements de càmera, qui va anar a fer l'enregistrament d'aquest reportatge dissabte passat. I la veritat és que quan vaig haver acabat, al cap de dues, hores, vaig pensar en la sort que tinc de poder-me dedicar a aquest ofici, el periodisme, que em té definitivament el cor robat. Sobretot pel que vaig poder fer dissabte durant dues hores: conèixer i reportar l'Emilio Pizarro, una d'aquelles persones que et reconcilien amb el món.

Comentaris

Entrades populars