Truquen a la porta els del 4t1a!




Dins la línia de posts que publico en aquest bloc, almenys darrerament, no acostumo a posar-hi l'actualitat musical de casa nostra; només ho faig quan he cobert un concert pel Diaridelamusica.com, el mitjà multiplataforma que es dedica precisament a seguir aquesta parcel·la de l'actualitat local. Avui, doncs, trenco aquesta coherència oferint-vos el vídeo entrevista que hem fet al Diaridelamusica.com als 4t1a [MySpace] amb motiu del concert que aquest divendres dia 29 fan a Mataró. Primer perquè en Joan Canals, el pianista del grup, és amic meu de l'època de l'Ajuntament de Barcelona. En segon lloc perquè el grup m'agrada i molt; vaig apuntar a la crònica del concert del dia 10 a El Dau que m'havien fet pensar molt en els Beatles i la veritat és que crec que seran el grup revel·lació de l'estiu de 2011 -amb Manel vaig encertar, ara fa dos anys i una mica més, mal m'està el dir-ho-. I finalment perquè els 4t1a -que tornaran a ser a Mataró, el 12 de maig, al Clap- obren junt amb els meus admirats Sanjosex [MySpace] el Cicle.cat a la sala Privat [web] de Mataró, un seguit de de sessions que ens permetran veure el bo i millor de les propostes emergents del pop en català [veure notícia a la web de Privat]. I això és una altra bona notícia per a la ciutat i pel país: la música de casa nostra, en la nostra llengua, està de moda i funciona comercialment. Un excel·lent símptoma de salut nacional.

Comentaris

Entrades populars