Pep Plaza: l'home que millor imita Joan Pera (i molts altres)

Avui Mataró Ràdio ha tingut la visita de Pep Plaza, un dels mataronins més coneguts i populars a Catalunya ara mateix. Un mataroní que es guanya la vida imitant altres persones, com per exemple un altre actor tan conegut com és Joan Pera. O entrenadors de futbol com Pep Guardiola. O escriptors com Quim Monzó. Les seves imitacions són les millors que he sentit mai. La veritat és que, igual que explicava ahir amb Pepe Rubianes, m'ha costat molt poder seguir -per les ganes de riure- l'entrevista amb Pep Plaza, que a més és una persona de cor. Abans de començar li he dit que el paper de Jonàs el brodava tant i tant bé als Pastorets de Sala Cabañes que ell em va permetre recuperar la fe amb els Pastorets, que els meus ulls adolescents ja començaven a veure com una cosa cutre i passada de moda. Amb ma germana ho hem comentat molts cops. Podeu escoltar l'entrevista clicant aquí.

Comentaris

M. Teresa ha dit…
Joan, he llegit que has entrevistat en Pep Plaza. Jo sóc professora de l'Escola El Turó de Mataró i necessitem posar-nos en contacte amb ell perquè el volem fer Convidat d'Honor dels Jocs Florals de la nostra escola que cada any celebrem al Foment. Ho hem intentat de diverses maneres però no ho hem aconseguit. Em pots dir com posar-m'hi en contacte? Una adreça electrònica, un telèfon, etc. Espero que em puguis ajudar perquè ens faria molta il·lusió que hi pogués assistir. Si és així, deixa'm un comentari aquí mateix i ja ens posarem en contacte.
Moltes gràcies.
Joan Salicru ha dit…
Hola Maria Teresa,
encanta't d'ajudar-te.
Envia'm un email a joansalicru@hotmail.com.
gràcies.
joan

Entrades populars