Post-Estatut i Valors

El post número 90. Després de l'andanada de l'altre dia -q m'ha costat algunes crítiques- no sabia com continuar el meu blog. Per tant ho faré dient que ahir al vespre vaig cobrar-me amb en Joan Safont una juguesca que jo hi ell ens vam fer amb una altra persona que creia que no hi hauria estatut. La cosa li va sortir cara, una factura de tres xifres -que en euros són molt més que en pessetes...-. Vam sopar al San Giovese, segurament el restaurant més de luxe que hi ha ara a Mataró, comparable amb el Bocca de la plaça d'Espanya i amb alguns de la zona dels "Cent metres més gustosos", al voltant de la plaça de la Peixateria. I vam sopar -jo formatge de cabra de primer i filet de vedella de segon- molt bé, què caram, regats amb un vi triat per en Safont que, ves per on, també hi entén, d'això.

Avui un dia important per tots els que impulsem Valors. Hem signat a Barcelona un conveni amb la delegació de la Pastoral Universitària de l'Arquebisbat de Barcelona pel qual distribuiran i pagaran mil exemplars de la revista almenys durant un any a la capital. Una cosa que, òbviament, m'omple d'orgull. I una operació de la qual el màxim artífex ha estat l'amic Francesc Grané, al qual agraeixo des d'aquí l'esforç i la insistència que ha tingut en el tema. Això ens esperona moltíssim a tirar endavant i també a fer un producte molt millor encara, que sabem que és possible.

Comentaris

Entrades populars