Balanç de situació

Ara que he posat aquest títol me'n donc compte que aquest era un dels conceptes que em podien haver sortit en el darrer examen que vaig fer, el de Projectes i Gestió de l'Empresa informativa, i que.... he aprovat!!! I no amb un cinc no, amb un 5,75! Estic per anar a vendre els tres quarts de punt que em sobrin a 1000 euros la dècima!
El resum, per tant, de la temporada d'exàmens és: dos exàmens aprovats -política espanyola i projectes-, dos exàmens suspesos i que queden pel setembre -economia de cat. i espanya i ràdio- i un examen no presentat -que el faré el febrer següent-. Amb tot això, dir que tinc més del 90 per cent de la carrera aprovada. Vaja, un exitàs, tot i que alguns em recordin que estic gastant massa fons públic de l'estat...

Comentaris

Ramon Bassas ha dit…
Ara, a veure què fas a l'estiu per afrontar aquestes dues "maries"...
Xandri ha dit…
Felicitats!Tranki Espanya és dels primers països del món %PIB investigació militar,aixi va el país. No crec q suposem una despesa tant enorme i complicada d´assumir.

Entrades populars